midnight show

3 juuni

Mul on üheteist tunni ja kahekümne kahe minuti pärast selle õppeastme viimane eksam. Ma peaksin sügavalt pingutama, et säilitada normaalne keskmine hinne (ja eneseväärikus), aga ma ei tee seda. Motivatsioon on rohkem kui miinustes, ma olen suutnud läbi lugeda vaid poole materjalist ning selle asemel mölutan, joon kohvi, lakin küüsi.

Aga noh, tulgu, mis tuleb, midagi head see pole ning homseks õhtuks on plaanid nähtavasti enam kui kindlad.

4 kommentaari to “midnight show”

  1. Kristo 4 juuni, 2010 kell 11:51 #

    Millal teil ajaloolastel kaitsmised on? Infot poleks nagu kuskil üleval.

  2. Kristina 4 juuni, 2010 kell 12:51 #

    Mingi kõlaka järgi on kaitsmised sel aastal kinnised, aga keegi pole seda kinnitanud. 425-427 ruumide kroidori stendil on üleval olnud alati see info. Aga muidu, olenevalt erialast 9. või 10. juuni.

  3. Kristo 4 juuni, 2010 kell 14:48 #

    Kinnised ehk siis ainult kaitsjad, juhendajad, oponendid ja komisjon? Mis selle nalja mõte on?

  4. Kristina 4 juuni, 2010 kell 19:02 #

    Mul pole aimugi.

Lisa kommentaar